søndag 15. februar 2009

SIRMIONE

Liv-Elin utfordret meg til å vise 6 bilde i 6 mappa mi, for litt siden.
Men siden jeg ikke hadde lyst til å vise akkurat det bildet, valgte jeg heller 7 bildet i 7 mappa;)
Her ser du det:
Det er et lite kapell, i Sirmione, Italia.
Y
Og når jeg først er igang, kan jeg jo vise noen flere bilder derfra:)
Men vis medfølelse...Kameraet jeg hadde med dengang da var et Fujifilm Finepix F10 kompaktkamera. Etter min erfaring, best på nærbilder...
Hadde også et speilreflekskamera med meg(ikke digitalt), så jeg får ikke vist alle bildene jeg kunne ønske.
Sirmione er en liten borgby. Les mer om den HER.
Her ser du tårnet ved inngangen.
Sirmione ligger på en halvøy, lengst sør i Gardasjøen.



Smale romantiske gater...Ruiner...Oliventrær..Det ble noen kopper cappuccino i løpet av turen;)Vakker solnedgang..aah...sukk. Så nydelig som det var å sitte der nede ved steinbryggene. Små cafèbord, tente lykter og noe varmt å drikke, i godt selskap=LYKKE!
Ble visst endel skrift alikevel..hehe
Jaja...det får bli som det blir:)










3 kommentarer:

  1. Flotte bilde frå ein vakker stad!
    Eg har ingen problem med bokmål eg, hehe, berre hald fram med å kommentere på det du.

    Ha ei fin veke framover :)

    SvarSlett
  2. Du er ikkje åleine om å skrive feil i kommentarfeltet. Av og til når eg ser kva eg eigentleg har skrive har eg lyst å legge inn ein til som seier "Finn fem feil", hehe

    SvarSlett
  3. Flott serie dette. Synest bildene er flotte også jeg. Og for ett sted! Vakkert!
    "Der skulle vi ha vøri......" ;)

    SvarSlett