fredag 6. februar 2009

My new blog:)


Hva passer vel bedre enn litt konfekt til starten av min nye blogg:)
Har forresten fått denne flotte esken av Lene(Knips og Nips) like før jul, da hun
var på besøk hos meg. Tusen takk Lene! Det var såå koselig å ha deg på besøk!
*********************************************************
På denne bloggen kommer jeg til å legge ut flere bilder, og mindre tekst.
Har så mange bilder, som jeg ikke synes passer inn på Interiør og Hagebloggen min.
Åpen for både ros og ris når det gjelder bildene mine.
God Helg!
Y
*What suits better than chocolate, when I am starting this new blog:)
On this blog I am gonna have more photos, and less writing.
Have a great weekend!

5 kommentarer:

  1. Først og fremst:
    GRATULERER med ny blogg! :)
    Gleder meg til å følge med deg her.
    Linker til denne bloggen med èn gang!
    Ditt første innlegg her er nydelig.
    Vi blogges.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Å grattis med egen fotoblogg - glede rmeg til å se alle de flotte knipsene dine her inne ! :)

    Driver selv å planlegger fotoblogg...men er ikke riktig der ennå ! ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer, slenger meg på listea di her inne ja. VIL bare følge deg :-))

    SvarSlett
  4. Hei igjen og gratulerer med ny blogg :)
    Det blir ikkje ris for desse første bildene iallefall, lekre er dei! Svart er ein fin bakgrunn, då kjem dei godt til sin rett.

    God helg og lukke til :)

    SvarSlett
  5. Helluuuuuuuuuuuu :) Her er duuuu jo :) Og sier ingenting, din lille hemmelighetsfugl :)

    Sååå inmari koselig at Anton Berg gjorde seg også som fotomodell ;) Lekre bilder.

    Du må ha mitt susehodet unnskyldt. Det er ikke helt meg med korte kommentarer - men jeg er altså såååå tung i skolten om dagen. De første ukene av praksis tar masse energi.

    Gooood klem fra meg :)

    SvarSlett